Αλμυρή μους με κρόκο αυγού

0
95

Μπορεί το Πάσχα να ήταν αρκετά διαφορετικό με όσα έχουμε συνηθίσει αλλά το βάψιμο και το τσούγκρισμα των κόκκινων αυγών δεν έλειψε από κάθε σπίτι.

Και φυσικά η γνωστή απορία κάθε Δευτέρα του Πάσχα «Τί θα κάνουμε τόσο βρασμένα αυγά;».

Εγώ θα σου πω, τη δική μου συνήθεια, μετά τις γιορτές.

Είχες φανταστεί ποτέ, ένα αλμυρό άλειμμα με τους κρόκους των αυγών;

Πάντα με τα ίδια κριτήρια, εύκολο για να το φτιάξει ο καθένας, γρήγορο ακόμα και για σένα που δεν έχεις χρόνο, και θρεπτικό γιατί το σώμα σου …….

ΥΛΙΚΑ:

·         3 κρόκους αυγών

·         ¼ ώριμο αβοκάντο

·         2 κ.σ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών

·         5 ψιλοκομμένα ντοματίνια

·         4-5 σταγόνες χυμό λεμονιού

·         1 κ.γ. μουστάρδα

·         Ψιλοκομμένο  φρέσκο μαϊντανό και φρέσκια ρίγανη

 

ΕΚΤΕΛΕΣΗ:

Κόψε τα βρασμένα αυγά στη μέση και βγάλε τον κρόκο από μέσα.

Σε ένα μπολ που θα βαλεις τους κρόκους, πρόσθεσε το αβοκάντο και το γιαούρτι και με πηρούνι ξεκίνησε να τα λιώνεις και να τα ομογενοποιείς.

Συνέχισε να προσθέτεις τα υλικά που σου γράφω από πάνω, με την σειρά.

Η μους σου, είναι έτοιμη!

 

Μπορείς να τη σερβίρεις μέσα στα άδεια ασπράδια που σου έμειναν.

Αν τα έχεις φάει ήδη όμως, άλειψε το πάνω σε ψωμί ή σε παξιμάδια Ντάκου.

Για σκέψου το και για dressing σε μία σαλάτα με πράσινα λαχανικά;!

 

EXTRA TIP

Ø  Αν έχεις παραπάνω κρόκους, χρησιμοποίησε τις διπλάσιες δοσολογίες.

Ø  Η μους σου, θέλεις να γίνει κι άλλο ξινή, πρόσθεσε παραπάνω λεμόνι.

Ø  Μην ανησυχείς αν δεν έχεις φρέσκο μαϊντανό και ρίγανη. Σίγουρα δίνουν μία φρεσκάδα στη γεύση σου αλλά χρησιμοποίησε μπαχαρικά που ήδη έχεις στην κουζίνα σου. Αχ, αν έχεις γλυκιά πάπρικα σίγουρα ο συνδυασμός θα σε μαγέψει!

Ø  Έχεις δημιουργήσει μία αλμυρή μους με αυγό, για κάθε γεύμα, για κάθε ώρα της ημέρας. Εξαιρετικά θρεπτική με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας, η οποία προκαλεί μεγαλύτερο κορεσμό σε σχέση με άλλες πηγές πρωτεΐνης.

Ø  Και τώρα, ώρα για να απαντήσουμε σε ακόμα μία ερώτηση που στριφογυρνάει στο μυαλό σου. «Τι γίνεται με την κατανάλωση αυγών και τη σχέση τους με τη χοληστερίνη;»

Ευτυχώς ο μύθος αυτός άρχισε να εγκαταλείπεται, όταν νέες έρευνες έδειξαν πως η χοληστερόλη των τροφών και άρα και των αυγών, δεν επηρεάζει τόσο τη χοληστερόλη του αίματος ή τουλάχιστον όσο νομίζαμε παλιότερα. Αυτό που αυξάνει τελικά τη χοληστερόλη του αίματος είναι η υπερκατανάλωση κορεσμένου λίπους (λίπος που βρίσκεται σε λιπαρά κρέατα και γαλακτοκομικά), ζάχαρης και επεξεργασμένων τροφίμων.

Άρα, για του λάτρεις του αυγού, τα νέα είναι ευχάριστα και μία ασφαλής σύσταση, βάση του Εθνικού Διατροφικού Οδηγού για Ενήλικες, είναι η κατανάλωση 4 αυγών την εβδομάδα.

 

Ήλια Αλεξιάδη-Σμυρνιωτάκη
Διατροφολόγος-Διαιτολόγος, Msc
Health & Wellness Coach
Στοιχεία επικοινωνίας: 210 8102580-6943251732
ilia@rizawellness.com
Instagram page: @ilia_gramm
www.rizawellness.com

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε γράψτε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε γράψτε το όνομα σας