Τα οφέλη της αναπνοής στη θεραπεία ! 

0
70

Αφιερώνουμε μερικά λεπτά την ημέρα για να εξασκηθούμε σε ασκήσεις βαθειάς αναπνοής που προσφέρουν σημαντικά οφέλη. Αναπνέουμε για να μειώσουμε το στρες, να χαλαρώσουμε σε μυαλό και σώμα και για να κοιμόμαστε καλύτερα.

Μετά από μια άσκηση βαθειάς αναπνοής αισθανόμαστε πιο χαλαροί και απαλλαγμένοι από αισθήματα θυμού και φόβου ενώ αισθανόμαστε περισσότερο εστιασμένοι και συγκεντρωμένοι νοητικά.

 

OFELI_ANAPNOIS_STI_THERAPIA_INGOLDEN_VASSILIKI_CHRONOPOULOUΗ βαθειά αναπνοή χρησιμοποιείται για να θεραπεύσει κρίσεις πανικού, διαταραχές ύπνου και γενικούς μυοσκελετικούς πόνους καθώς βοηθάει στην έκκριση ενδορφινών που μας κάνουν να αισθανόμαστε όμορφα και θεωρούνται φυσικά παυσίπονα για τον οργανισμό.

Με την εξάσκηση στη βαθειά αναπνοή το διάφραγμα επίσης ανεβοκατεβαίνει και αυτή η κίνηση βοηθάει στην απομάκρυνση τοξινών από τα όργανα συμβάλλοντας στην καλύτερη ροή αίματος.

Το οξυγόνο παράγει επίσης ενέργεια και όταν αναπνέουμε βαθειά αυξάνεται και η ενέργεια μας.

Μια άσκηση χαλάρωσης της τεχνικής Gestalt από τους Perls, Hefferline και Goodman

Κλείστε τα μάτια σας. Νιώστε το σώμα σας. Τώρα στρέψτε την προσοχή στην αναπνοή σας. Πως παίρνετε μια αναπνοή μέσα στο σώμα σας και πως τη βγάζετε πάλι έξω;

Καθώς προσέχετε την αναπνοή σας, δείτε πόσο βαθιά φτάνει. Υπάρχει κάτι που την εμποδίζει; Αν ναι, τι είναι; Παρακολουθήστε με κάθε λεπτομέρεια όλη τη διαδικασία της αναπνοής, πως αναπνέετε – ο αέρας εισέρχεται από τη μύτη σας, κατεβαίνει στο λαιμό, στο στήθος και φτάνει στην κοιλιά σας – και πώς εκπνέεται από την κοιλιά προς το στήθος, μέσα από το λαιμό και έξω, μέσω του στόματος.


Βασιλική Χρονοπούλου

ThetaHealing Certified Practitioner & Instructor by THINK (R)

Μετεκπαίδευση στην Ανασυνδυασμένη – Εκλεκτική Συμβουλευτική και Ψυχοθεραπεία

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε γράψτε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε γράψτε το όνομα σας