Σωματικό λίπος, μειώστε το υγιεινά!

Τελικά, τι πρέπει να κάνουμε για να μειώσουμε το σωματικό μας λίπος, χωρίς να έχουμε προβλήματα με την υγεία μας;

somatiko-lipos-meioste-to-ygeiina-ingolden.gr.zigaria

 

1) Υιοθετούμε μια ελαφρώς υποθερμιδική διατροφή βασισμένη στην ποιότητα των τροφών που τρώμε.

2) Κάνουμε μικρά και συχνά γεύματα (5 – 6) φροντίζοντας να παίρνουμε το βραδινό μας γεύμα σχετικά νωρίς.

3) Διατηρούμε τη θερμιδική πρόσληψη από λίπος στο 15 – 20% της συνολικής θερμιδικής μας πρόσληψης, αλλά περιορίζουμε σημαντικά τα κορεσμένα λίπη.

4) Αυξάνουμε ελαφρώς την πρόσληψη πρωτεϊνών και μειώνουμε αντίστοιχα τη λήψη υδατανθράκων, προσέχοντας να τρώμε κυρίως λευκά κρέατα και σύνθετους υδατάνθρακες με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη.

5) Διατηρούμε υψηλή την πρόσληψη φυτικών ινών.lipos-soma-gymnastiki-ingolden.gr

6) Πίνουμε πάρα πολύ νερό στα μεσοδιαστήματα των γευμάτων.

7) Παίρνουμε μια πολυβιταμίνη με μέταλλα κάθε πρωί.

8) Χρησιμοποιούμε μικρές ποσότητες L – καρνιτίνης πριν την αερόβια προπόνηση και ελεύθερων αμινοξέων ή συμπληρώματος πρωτεΐνης μετά την κάθε προπόνηση.

Καρνιτίνη παίρνουμε από το φαρμακείο και ακολουθούμε αυστηρά τη δοσολογία που αναγράφεται. Άλλος τρόπος είναι να την πάρουμε από τροφές όπως: κιμά χοιρινό, μπέικον, στήθος κοτόπουλο και γάλα πλήρες. Όλες αυτές οι τροφές περιέχουν καρνιτίνη.

9) Γυμναζόμαστε καθημερινά κάνοντας αερόβια προπόνηση ημέρα παρά ημέρα και προπόνηση με βάρη τις ενδιάμεσες ημέρες.

10) Αυξάνουμε τις υπόλοιπες καθημερινές σωματικές μας δραστηριότητες ακολουθώντας το ρητό που λέει: «να τρέχετε αντί να περπατάτε, να περπατάτε αντί να στέκεστε όρθιοι, να στέκεστε όρθιοι αντί να κάθεστε και να κάθεστε αντί να είστε ξαπλωμένοι».

 

Να είστε υγιείς και πάντα με χαμόγελο!!!

Γιώργος Γάρδας – Personal Trainer

Facebook Pagewww.facebook.com/george.gardas

Αφήστε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *