Περίσσιο αλάτι ή πιπέρι στο φαγητό;

Αν ρίξαμε στο φαγητό μας μεγαλύτερη ποσότητα πιπεριού ή κάποιου άλλου μπαχαρικού, από όση θα έπρεπε:

perissio-piperi-ingolden.gr_

 

Μπορούμε να μειώσουμε την έντασή της γεύσης προσθέτοντας λίγο χυμό λεμονιού πριν το κατεβάσουμε από τη φωτιά. Αφήνουμε το φαγητό να πάρει 1-2 βράσεις και στη συνέχεια κατεβάζουμε την κατσαρόλα από το μάτι. 

Αν έπεσε στο φαγητό μας περισσότερο αλάτι απ’ όσο χρειάζεται:

perissio-alati-kai-piperi-sto-fagito-ingolden.gr

Αν το φαγητό είναι έτοιμο:  Ρίχνουμε μέσα στην κατσαρόλα μια φέτα ξερό ψωμί και αφήνουμε για περίπου δέκα λεπτά. Στη συνέχεια βγάζουμε το ψωμί, προσθέτουμε λίγο νερό και ανακατεύουμε. Το φαγητό μας είναι έτοιμο!

 Όσο ακόμη μαγειρεύουμε:  Αν το φαγητό δεν είναι ακόμα έτοιμο, ρίχνουμε μέσα στην κατσαρόλα μια πατάτα. Την ξεφλουδίζουμε και τη ρίχουμε  ολόκληρη μέσα στο φαγητό, όσο αυτό μαγειρεύεται. Τη βγάζουμε με το που κλείσουμε το μάτι της κουζίνας. Το άμυλο που περιέχει η πατάτα απορροφά με μαγικό τρόπο το περιττό αλάτι!

Οι πιο έμπειρες μαγείρισσες: μπορούμε να εξισορροπήσουμε τη γεύση προσθέτοντας λίγη ζάχαρη ή ξίδι στο φαγητό. Η γλυκιά γεύση της ζάχαρης έρχεται σε αντιπαράθεση με την αλμυρή και την περιορίζει σε ένα βαθμό.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *